вторник, 4 април 2017 г.

Дар от една кибритена клечка - снимки

Сбери тия снимки страшен десен са и изобщо дар са от една кибритена клечка изтървана в приказка на Андерсен от героинята му. А синьото сърце е Анна, майката на Богородица, Бог Ану, годината и века. Виж света Ана как я рисуват в синьо.
Звезда
-Аз видях на сън подобна, малко по-малка беше
Все едно си представях, като се отваря седма чакра навярно така влиза светлината
И се сетих за Зорницата където пише в Библията, че осветява докато стане ден
-Това ми е светлината тая вечер в капачка от буркан вид кандило.




Виж как се получават образи като зародиш


-Ти виждаш, а знаеш ли какво гори тъй упорито там.
-Какво


-Човече.
-Той просто няма как да гори. То е клечка от кибрит и тлее във восък и не гори и седи като
диодна светлина, без да мига и гасне. Сякаш ми казва горя поради теб, да снимаш и види Цвета, инак знае на мен светлина в мрака която разтилам не ми е нужна.


Чакай пак да прочета клечка кибрит и каво си измайсторил
във восък като диодна светлина. Това някаква новост ли е
Не съм чувала нито виждала преди


Главата му се отвори и млякото спря да го излива
-Навирам камерата в пламъка, той не мръдва, но пази тия снимки и ги разгадай

Просто ти описвам процеса на снимане сега.
-Добре. Камерата в пламъка и той не мръдва щото е във восъка.






Има форма на яйце на очи. Само цветовете са сменени, щото белтъка е отвън, а желтъка вътре, на снимката е обратно, де. Значи не е яйце, само формата на яйце. Бялата светлина има и формата на зъб с два корена. А венеца би трябвало да е долу в кафеникавия цвят, а той е горе, та пак не пасва. А, да птичка с два цвята и горе е главата и и човката се вижда и краката са корените на зъба.
-От главата на кибритена клечка и някакъв восък остатък в капака, но си стопих раклото на камерата от близки снимания и чух как гори това променяй ки се но няма как да ти го пиша а кажа мога друг път по тел.
За белтъка и жълтъка и Дънов и Ошо и Исус казва кое къде,как и кога поради що е
Не съм ги чела. Намерих писано - Излез от тълпата - Ошо


-Ракета запалена, да полита
-Сега доби фалическа форма, така става пожара, хаха










Умира вече и пирамида става.


Богородица

...
Яйце в жълтък като сърце. Имаше и снимка на куб с Богородица, но не я пратих


Това е синьо сърце със жълт пламък и е като пирамида, но не се снима

Като Калас стана върха и се разгоря без да го пипам освен с мисъл, че исках свещ.


Виж видео трябваше тук тоя пламък обхвана ствола на клечката и е като монада от курилско кресло. Виж в гугъл какво е и като рогат олтар на Авраам е като нещото, което се самоопложда в движенията си, имитиращо две звена като мъж и жена като нас пише в Библията - Да създадем човека като мъж и жена. Та тоя пламък в идеята за човека казали Елохима, огъня звезден.




-До кое се докосна тази безобидност всичко изгоря, та духах, запали ми масата.
-Вода нямаш ли. Да не изгориш? Да много е красив пламъка с мъжа и жената, първата снимка.
-Нали владея стихиите. Дъха ми е и вода, огъня угасна така, тъй без вода, дъха ми отне кислорода му, тъй дъха ми е и отрова излиза нали
-Да
-Всичко е въпрос на власт, магия, знание, узнаване и трансформ. Аз знаех, че ще се наложи тоя зародиш, да убия с дъх, но така е така и бог сторва.
-Вдъхна и стана жива душа
- И пак той е жив в Акаша все таки и тук, че го снимах. А колко живя. Така е. Давам ти пример с едната клечка.
-Живя малко, но чрез снимките ще живее вечно, колкото снимките
И все пак едно е да живееш на снимка, друго е в действителност
-Хаха. Фейса ме върна на първите снимки сега и там казвам това ми е светлината тая вечер.
-Никой не живее малко. Всяко нещо е живо в достатъчност. Сбирай Словото към теб и сътворявай.
-Какво да сътворявам? Гледам те на снимка

Няма коментари:

Публикуване на коментар